Paroles de chansons

Keaton Henson - You Were Always On My Mind paroles lyrics

La langue: 
Artiste: 
Keaton Henson - You Were Always On My Mind sur Amazon
Keaton Henson - You Were Always On My Mind Regarder sur YouTube
Keaton Henson - You Were Always On My Mind Écouter sur Soundcloud

You Were Always On My Mind

Maybe I didn't treat you quite as good as I should have;
Maybe I didn't love you quite as often as I could have
There are things I should've said and done
But I just never took the time
 
But you were always on my mind
You were always on my mind
You were always on my mind
You were always...
 
Maybe I didn't hold you all those long and lonely times
I guess I never told you, 'I'm so happy that you're mine.'
If I made you feel second best
I'm so sorry I was blind
 
But you were always on my mind
You were always on my mind
You were always on my mind
Always, you were always...
 
Tell me that your sweet love hasn't died
Give me one more chance to keep you satisfied
Yeah, I'll keep you satisfied
 
Little things I should've said and done
I just never took the time
 
But you were always on my mind
You were always on my mind
You were always on my mind
Woman, you were always on my mind
 
You were always on my mind
You were always on my mind
 

Plus de paroles de cet artiste: Keaton Henson


Avec les icônes sur la barre latérale droite, vous pouvez regarder, écouter ou acheter en ligne You Were Always On My Mind paroles fichier de musique ou CD.

Si vous souhaitez télécharger cette musique, vous pouvez cliquer sur licône mp3 sur la barre latérale droite.


Usage personnel ou éducationnel. Keaton Henson paroles copyright est le propriétaire de cette chanson.



Plus de paroles

Moonsea

I called it the moon scene,
It is a cruel dream,
At the end of my day your gravity reaches
Such a long way.
 
Here in the moon scene,
It is a cruel dream,
Don't share the past, if you won't share your heart,
All that we share is the view of these stars...
 
There are diamonds on the floor you can't take back,
There's an eyelash on the board, does she wear black?
All the violence that I swore you could have back,
There's red varnish on the door, I don't wear that...
 
I called it the moon scene,
It is a cruel dream,
From up so high, I can hardly decide,
If you're waving hello, or waving goodbye,
Here in the moon scene,
It is a cruel dream,
Don't share the past, if you won't share your heart,
All that we share is the view of these stars...
 
There are diamonds on the floor you can't take back,
There's an eyelash on the board, does she wear black?
All the violence that I swore you could have back,
There's red varnish on the door, I don't wear that...
 
And I'll be in the back of your mind,
And I'll be at the front of the line,
And I'll be in the back of your mind,
And I'll be at the front of the line,
Waiting for you...
 
There are diamonds on the floor you can't take back,
There's an eyelash on the board, does she wear black?
All the violence that I swore you could have back,
There's red varnish on the door, I don't wear that...
 

Turtle Blues

Ah, I'm a mean, mean woman
And I don't mean no one man, no good, no
I'm a mean, mean woman
I don't mean no one man, no good
I just treats 'em like I wants to
I never treats 'em, honey like I should
 
Oh, Lord, I once had a daddy
He said he'd give me everything in sight
Once had a daddy
Said he'd give me everything in sight
Yes, he did
So I said, 'Honey, I want the sunshine
you take the stars out of the night
Come on and give 'em to me, babe, 'cause I want 'em right now'
 
I ain't the kind of woman
Who'd make your life a bed of ease, ha ha ha ha!
No, no, no, no, no, no, no, no, no
I'm not the kind of woman, no
To make your life a bed of ease
Yeah, but if you, if you just wanna go out drinkin', honey
Won't you invite me along please
Oh, I'll be so good to ya babe, yeah!
Whoa, go on!
 
I guess I'm just like a turtle
That's hidin' underneath its horny shell
Whoa, whoa, oh yeah, like a turtle
Hidin' underneath its horny shell
But you know I'm very well protected
I know this goddamn life too well
 
Oh! Now call me mean, you can call me evil, yeah, yeah
I've been called much worser things things around
Honey, don't ya know I have!
Whoa, call me mean or call me evil
I've been called much worser things, all things around
Yeah, but I'm gonna take good care of Janis, yeah
Honey, ain't no one gonna dog me down
Alright, yeah
 

No Coming Down

[Verse 1: Alex Wiley]
Rollin' up I got some dope on my mind
In the zone I do not know what I'll find
There's nowhere to go and there's nowhere to hide
Just roll up a Backwood and that will suffice
Came for some nights and I'm having a time
Came from the ashes and capitalize
Smoking as though I don't talk on the phone
Stick with the package and that was advised
Be watching your tone when you're talking in tongues
She off of the snow and I'm off of the 'dro
Even when paper was awfully low
I always knew I could do what I want
Law of attraction, It's always no accident
I'm on that acid, turn me to a pacifist
No one get past, and that shit is abundant
There's no need to ration it, yeah
I take that cup and I ash in it, yeah
My Momma and I put some cash in it, yeah
I am not waving or flashing it, yeah
I am not, (I am not I am not)
I think I'm stuck in a moment in time
I hope my place saver's holding the line
I know what I know I don't know if I lied
I know what I know I don't know if I died
 
[Hook: Sky Montique]
Sippin' on the side is where you'll find me (find me)
You can take a trip you know where I'll be (I'll be)
Just hop on a cloud it ain't too far
There's no coming down from where we are
Sippin' on the side is where you'll find me (find me)
You can take a trip you know where I'll be (I'll be)
Just hop on a cloud it ain't too far
There's no coming down from where we are
 
[Verse 2: Alex Wiley]
I waited and waited and waited and now it's alive
I thought it would never arrive
Had to think twice to surmise
I thought about quitting I couldn't I didn't I do what I do to survive
I'm looking at you in your eyes
Keeping it true to the tribe
Wanna play bitch I'm ready and I'm willing
100k on my debit bitch I'm chilling
Living too fast I did it for the feeling
Get your goof ass away from me this minute
Oh no, goddamn
You do not want to go after this, yeah
Oh no, not again
I shoot the J and I'm splashing it, yeah
I take that cup and I ash in it, yeah
My Momma and I put some cash in it, yeah
I am not waving or flashing it, yeah
I am not, (I am not I am not)
I think I'm stuck in a moment in time
I hope my place saver's holding the line
I know what I know I don't know if I lied
I know what I know I don't know if I died
 
[Hook: Sky Montique]
Sippin' on the side is where you'll find me (find me)
You can take a trip you know where I'll be (I'll be)
Just hop on a cloud it ain't too far
There's no coming down from where we are
Sippin' on the side is where you'll find me (find me)
You can take a trip you know where I'll be (I'll be)
Just hop on a cloud it ain't too far
There's no coming down from where we are
 

The Maestro

[Intro-spoken]
Strange Music fans, some of you might hate me for this. Some of you might love me for this. Most of you Aren't gonna know what to think. I just got a story an ima tell it. Who am I you ask? ask yourself this...

[Verse One]

Who's the man with the master plan
With talent that the world never knew could have so vast a span
Who raps, writes, records, engineers, makes his own beats
And sings his fucking ass off, ask my fans
They'll all tell ya who
(The J to the O)
Yeah the record company executives would never give his ass a chance
Ill give you a classic example of the way that it goes
Let me tell you bout my interaction with Strange and them folks
I sat with Tech on his tour bus, the two of us
Through 'Welcome To The Show' on and half way through the chorus of 'Jokerr's pain'
Cory the annoying tour manager with his superiority complex intruded just to kick me off
Without a second thought, even though his fucking boss was the one who invited me on to it
Tech didn't say shit
But Strange's vice president, Dave did
'You need to build more'
Hey bitch, fuck what you think!

[Hook]
This is my show, it's the maestro [X2]

[Verse Two]
I worked a twelve hour shift, got off and flew to Phoenix
And drove another nine hours to Santa Barbara to meet up with tech
And day one is behest
I'm here trying to impress
Some pussy tour manager enters in flexing his penis
How the fuck would you feel if you put your last dollar bill
In the gas tank of your truck and hauled ass for hours
Willing to bet
If you were chilling with Tech
He'd feel the skill and respect
But instead ya kicked out, left, pipe dreaming
You see the difference between me and these other mother fuckers
Is I ain't afraid of Strange and ill declare it publicly
Their kingpin can't fuck with me
And my success isn't contingent on his, Travis's or Dave's puppetry
It ain't nothing against the man
Tech's legacy stands
I'll show respect to this dude and un-begrudgingly
But don't fucking tell me I ain't a valid contender
Iv'e been raw since crypto-zoologists first discovered me
You see rappers all want tech's spot well guess what
Jokerr ain't a rapper bitch, plug me in the next slot
I'm bigger than the label with one actual artist
Surrounded by tax write-offs and talent-less redundancy
You got your fans tricked but I ain't buying that shit
Like all the garbage ass B-list albums you keep publishing
You had the opportunity to pick up this up and comer
I tried to approach you all humbly but now fuck what you think!

[Hook]

[Verse Three]
I know Tech, man. Man I know your gonna hear this, bro. I just wanna let u know I think I figured out what it takes to make it on Strange Music. Be the #1 independent rapper on the planet, ya know? Like, I've been studying you, man. Because, ya know, I wanna be the best and like everybody says you're the best. So I'mma just take this last verse and, ya know, share with the listeners about how Tech N9ne be ripping. NOW
Allow me to break shit down
Let's rhyme
Tech N9ne
Blind shredder (CHA)
Predictable patterning
With a flattering end cap as a tie jetter (CHA)
Then a couple in a minute bars
For a double A, B, A stanza
That commands in advanced of the bonanza
Then it all ends up in the same rhyme letter (CHA)
But he won't stop there
He'll take it to the A bar
Make a nigga way hard
Then he goes (CHA) in between (CHA) everything (CHA) that he says (CHA) what a great time setter (CHA)
He might even switch it from 32nd's and divide it to triplets and introduce harmony for the philogyny cause the ladies love his singing like fine leather (CHA)
Then we speed it up faster but it doesn't really gotta make sense (CHA)
Cause the fans can't even understand what he says anyways knew better if they did they'd laugh when a nigga say shit like
'Dark and wicked, (CHA) Autistic kid, (CHA) picking up frogs and crickets' Then he goes back to the line header. (CHA)
It's called completion, it's all cohesive, it's basic music theory bitch and it ain't that hard to teach it
Listen I ain't got nothing but love for the nigga but he's not the governor of the shit
And I'd love to admit it but I really can't in good conscience cause the fact of the matter is I'm better (CHA)
And if you got a problem with it you can kiss each cheek to the beat while you're nodding with it here we [GO,GO]
Look at the jester [GO,GO]
Dissin' on Tech like [OH NO]
Can he do that?
Yeah, and I don't need y'all's permission
Listen, to all you up and coming rappers, I know it's tough, but if you know you're dope then you go after what you [KNOW KNOW]
And don't let them tell you to [GO HOME]
Travis and Davis are [BOZOS]
So what we gonna say to them? (uhhh) FUCK WHAT YOU THINK!

[Hook]

[Outro-Spoken]
I don't got a problem with being rejected, that's part of the game. I DO have a problem with going out to meet y'all and getting treated like shit. Well I guess that's par for the course isn't it? can't even pay for hotel rooms, got you whole crew taking sponge baths on the bus and shit saying they're making hundreds of thousands of dollars and breaking their top artists off for chump change. why the fuck you think Cognito left? Why the fuck you think Kutt left? Why the fuck you think Hopsin turned your bitch ass down. Yeah didn't think I knew about that shit, did ya? He was smart enough to step out your tech N9ne pyramid scheme. enticing these artists with a contract and a tour. spending just enough money on them to get your books looking right and spitting them out the other side. To all you young rappers looking to Strange Music like that's the place to be. like there the boss and shit. well guess what, Strange Music = Tech N9ne music. Sign with them if you want a permanent cap on your career. You want Tech N9ne's spot? go out and get your own fans, get your own respect and build your own empire. And if anyone says you can't do it just look them straight in the eye and tell them FUCK WHAT YOU THINK!